Morgenkaffe og Verdens Bedste Nyheder

Vær med til at fejre Verdens Bedste Morgen med gratis kaffe og aviser.

Af Allerød Biblioteker

Fredag den 6. september 2024 siger vi godmorgen til hele Danmark med en Verdens Bedste Nyheder-avis. På uddelingssteder i hele landet, står tusindvis af frivillige klar til at dele aviser ud til morgenfriske danskere. Det er civilsamfundsorganisationer, virksomheder, uddannelsesinstitutioner og private borgere, der får bragt Verdens Bedste Nyheder ud over hele landet.

Allerød Biblioteker er med igen i år

Her på Allerød Bibliotek har vi igen i år meldt os som uddelingssted, og vi glæder os til endnu engang at kunne sprede de gode nyheder fra avisen. Kom forbi biblioteket den 6. september mellem kl. 09.00-11.00 til en hyggelig morgenstund med gratis kaffe, tid til snak og selvfølgelig en gratis Verdens Bedste Nyheder-avis.

Om Verdens Bedste Nyheder

Verdens Bedste Nyheder formidler fremskridt og løsninger på verdens udfordringer. Deres arbejde tager udgangspunkt i FN's Verdensmål for bæredygtig udvikling, der handler om at løse nogle af verdens største udfordringer, for eksempel ekstrem fattigdom, global ulighed og klimaforandringer.