4-7 år

Find bøger om at gå i børnehave og skole samt inspiration til gode læseoplevelser og arrangementer på vores to biblioteker.

Mad og drikke på bibliotekerne

Icon Description

I er velkomne til at spise jeres medbragte mad i børnebiblioteket. Der står en lille kost og en fejebakke ved ekspeditionen, som kan benyttes, når krummerne skal fejes op.

Garderobe

Allerød Bibliotek

I det røde, runde møbel med reserverede bøger, finder I vores garderobepladser til byens mindste. Her kan I hænge deres jakker og stille deres sko.

Lynge Bibliotek

Lynge Bibliotek er et mindre bibliotek, så her anbefaler vi, at I finder et hjørne til børnenes overtøj og sko.

Toiletter

Allerød Bibliotek

Ved indgangen finder i fire toiletter. Ét af toiletterne har et puslebord, som vi beder jer benytte, hvis et barn skal have skiftet ble.

Lynge Bibliotek

Ved børnebiblioteket finder I vores toilet, hvor der også er puslebord, som vi beder jer benytte, hvis et barn skal have skiftet ble.