Koncert med Nisseeksperterne

Tag med Nisseeksperterne og bliv klogere på alle de forskellige nisser, der findes ved juletid.
Koncert: 75 DKK
Spisning: 50 DKK
Bibliotek
Allerød Bibliotek

Skovensvej 4
3450 Allerød
Danmark

Kom til Koncert med Nisseeksperterne og mulighed for efterfølgende fællesspisning.

Mød kravlenissen, der i virkeligheden er en ninjanisse, som er for vild til at sidde stille og drillenissen, der faktisk er i gang med at drille hele året, f.eks. når du nyser, hikker, eller når internettet driller.

Eller kender du måske surenissen, der ikke kan lide når rotterne driller?

Naturligvis skal vi også høre historien om, da julemanden, der faktisk var en umanerlig dygtig tryllenisse, blev til julemanden. Vi slutter showet med en magisk nissefest i grævlingens hule, oplyst af magiske gyldne kogler.

For børn fra 3-9 år med deres voksne.

Koncerten er fra kl. 17-18, og derefter er der mulighed for at deltage i fællesspisning på biblioteket.

Både koncert og fællesspisning kræver billetter. Og husk, at alle deltagere skal have billet.

Maden er fra Madsens Catering i Lynge.